Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri
|
[ Pune o întrebare ]
Categoria: Principal -> Intrebari adresate Primarului -> Intrebari adresate Primarului
Întrebări
| Intrebarea nr. 3446 din data: 25-12-2010 pusa de sabou simona : · am 21 ani,locuiesc cu parintii,lucrez in municipiul arad,sunt studenta,stau in satul horia si fac naveta. as vrea sa stiu daca pot depune o cerere in cadrul anl pentru o garsoniera?
Intrebarea nr. 3445 din data: 25-12-2010 pusa de sabou simona : · pana la ce data se mai pot depune cerere pentru anl? unde se pot depune actele?
Intrebarea nr. 3436 din data: 10-12-2010 pusa de gorgenyi sorina : · Buna ziua.Dupa ce se termina de asfaltat la intrarea in cartierul Sanicolaul Mic,se va face curatenie pe sosea,in sensul ca pe marginea soselei este pamant gros de 10 cm si de cate ori a venit masina de la Salubritate,trecea la 20 cm de partare de marginea drumului fara sa ia si noroiul.Cand bate vantul tot noroiul uscat se transforma in praf si masinile il ridica in aer si apoi praful ajunge in casele noastre,in plamanii nostri pana am ajuns sa fim alergici la praf,cheltuind o gramada de bani pe medicamente pt alergie.Speram ca in viitorul apropiat se va rezolva aceasta problema,pt ca ne laudam ca suntem o tara civilizata si orasul nostru a ajuns la standarde europene-dat numai in centrul orasului,ca prin cartierele si srtazile adiacente.....
Intrebarea nr. 3421 din data: 27-11-2010 pusa de radu chiru : · Domnule Primar,
Am trecut, de curand, prin Arad, la plecarea si reintoarcerea in tara si trebuie sa va spun ca, in ambele situatii m-am ratacit gratie lipsei de indicatoare rutiere corespunzatoare.
Am constatat ca surprindere ca Aradul este cel mai prost semnalizat oras dintre resedintele de judet din tara.
Cand credeti ca veti indrepta aceasta situatie?
Cu stima,
R.Chiru
Intrebarea nr. 3419 din data: 25-11-2010 pusa de Botea Adriana : · Buna seara,imi cer scuze ca indraznesc sa va scriu din nou,am mai trimis un mesaj prin care ma interesam de aplicarea ord 58,mesajul meu a fost validat cu numarul 3400 dar actualizarea a fost facuta pana la 3377.Vreau sa stiu daca voi primi un raspuns sau nu.Va multumesc!
|
Răspunsuri
|
Intrebarea nr. 3446 din data: 25-12-2010 pusa de sabou simona : · am 21 ani,locuiesc cu parintii,lucrez in municipiul arad,sunt studenta,stau in satul horia si fac naveta. as vrea sa stiu daca pot depune o cerere in cadrul anl pentru o garsoniera?
|
Raspuns din data de 17-01-2011 : Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Conform criteriilor cadru pentru stabilirea ordinii de prioritate in solutionarea cererilor de locuinte si repartizarea locuintelor pentru tineri, destinate inchirierii, constituite prin ANL, puteti sa va depuneti dosarul de locuinta la Primaria Municipiului Arad.
Actele necesare le gasiti pe site-ul Primariei Municipiului Arad la sectiunea Acte encesare, Serviciul Fond Locativ:
1. Formular de înscriere - Formular inscrieri locuinte ANL - F01
2. Declarații notariale ale titularului cererii și, după caz, ale soțului/soției si ale celorlați membrii majori ai familiei acestuia ca nu dețin sau nu au deținut în proprietate o locuința si nu au dobândit sau înstrăinat locuința dupa 01.01.1990 in municipiul Arad, că nu au beneficiat de credite pt execuția unei locuințe și să nu fie beneficiarii unei alte locuințe pentru tineri destinată închirierii în localitatea Arad sau să nu fie coproprietari ai unei locuințe proprietate personală în localitatea Arad
3. Adeverința de la locul de muncă însoțită de o copie dupa cartea de muncă completată la zi șiavizată de conducerea instituției care ține evidența acesteia, iar în cazul în care instituția angajatoare nu a întocmit carte de muncă pentru persoana solicitantă atunci se va elibera o adeverință de vechime în muncă de către Inspectoratul Teritorial de Muncă
4. Acte doveditoare din care sa rezulte unde locuiește efectiv, respectiv extras C.F. original și/sau contract de vânzare-cumpărare, contract de închiriere (sau de comodat) original sau copie legalizată și un act din care sa rezulte suprafața locuibilă deținuta cu chirie sau suprafata locuibilă a apartamentului unde locuiește;
- adeverință de la administrator din care să rezulte suprafața camerelor apartamentului, numărul de
persoane care locuiesc, precum și gradul de rudenie al acestora (idem daca apartamentul este închiriat).
- în cazul în care apartamentul este închiriat, este necesar contractul de închiriere înregistrat la Administrația Financiară. In cazul în care imobilul este casa familiala este necesară declarația notarială a petentului din care să rezulte suprafața imobilului pe care îl ocupa impreuna cu familia sa.
- în cazul în care solicitantul este tolerat în spatiu la părinți sau alte rude va depune actele de stare civilă din care să rezulte legătura de rudenie ( certificat de nastere, deces, căsătorie) și alte acte dupa caz (sentința divorț, înfiere, etc)
5. Copie autentificată: buletine de identitate (soț + soție), certificate naștere (soț + soție)
6. Copie autentificată certificate de căsătorie (după caz)
7. Copie autentificată certificate naștere copii minori (după caz)
8. Sentința divorț ( după caz)
9. Acte doveditoare din care să rezulte că au alte persoane în întreținere și actele de identitate ale acestora în copie legalizată
10. Certificat medical pt solicitant sau alt membru al familiei aflat în întreținere, care necesita însoțitor sau o cameră în plus ( eliberat de medicul specialist și vizat de directorul instituției de unde a fost eliberat )
11. Diplome de absolvire studii, copie autentificată, (indiferent de nivelul de pregătire) pentru titularul cererii
12. In cazul în care persoana face parte din urmatoarele categorii va depune acte în dovedire:
1. repatriati - adeverință repatriere ( eliberată de Ministerul de Externe)
2. apatrizi - adeverință și Monitorul în care a fost publicat acest fapt
3. evacuate din imobilele naționalizate redobândite de proprietar sau chiriași în acesteasentințe de evacuare definitive și irevocabile și procesul verbal de evacuare emis de executorul judecatoresc sau actul prin care chiriașul a fost înștiințat că imobilul/apartamentul au fost predate la proprietar
4. tineri instituționalizati - adeverință de la instituția de unde provin
5. persoane din imobile cu structuri de rezistenta afectate sau imobile afectate de calamitati naturale – expertiza tehnica efectuată de un expert tehnic autorizat sau proces verbal de constatare emis de Inspectoratul de Stat în Constructii Arad.
6. persoane care au început procedura de adopție sau au adoptat copii din casele de ocrotire socială-sentința de adopție sau alte acte doveditoare.
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 3445 din data: 25-12-2010 pusa de sabou simona : · pana la ce data se mai pot depune cerere pentru anl? unde se pot depune actele?
|
Raspuns din data de 17-01-2011 : Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Cererile pentru locuintele ANL se pot depune pe tot parcursul anului, la Registratura Primariei Municipiului Arad. Pentru a beneficia de locuinta ANL, trebuie sa aveti domiciliul in municipiul Arad.
Serviciul Informare Cetateni
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 3436 din data: 10-12-2010 pusa de gorgenyi sorina : · Buna ziua.Dupa ce se termina de asfaltat la intrarea in cartierul Sanicolaul Mic,se va face curatenie pe sosea,in sensul ca pe marginea soselei este pamant gros de 10 cm si de cate ori a venit masina de la Salubritate,trecea la 20 cm de partare de marginea drumului fara sa ia si noroiul.Cand bate vantul tot noroiul uscat se transforma in praf si masinile il ridica in aer si apoi praful ajunge in casele noastre,in plamanii nostri pana am ajuns sa fim alergici la praf,cheltuind o gramada de bani pe medicamente pt alergie.Speram ca in viitorul apropiat se va rezolva aceasta problema,pt ca ne laudam ca suntem o tara civilizata si orasul nostru a ajuns la standarde europene-dat numai in centrul orasului,ca prin cartierele si srtazile adiacente.....
|
Raspuns din data de 29-12-2010 : Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
- starea strazii se datoreaza lucrarilor de reabilitate din zona,
- s-a transmis operatorului de salubrizare SC Polaris M Holding SRL sa efectueze corespunzator lucrarile de salubrizare in locatia mentionata in sesizare,
- se vor efectua verificari privind modul de executare a lucrarilor.
Serviciul Informare Cetateni
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 3421 din data: 27-11-2010 pusa de radu chiru : · Domnule Primar,
Am trecut, de curand, prin Arad, la plecarea si reintoarcerea in tara si trebuie sa va spun ca, in ambele situatii m-am ratacit gratie lipsei de indicatoare rutiere corespunzatoare.
Am constatat ca surprindere ca Aradul este cel mai prost semnalizat oras dintre resedintele de judet din tara.
Cand credeti ca veti indrepta aceasta situatie?
Cu stima,
R.Chiru
|
Raspuns din data de 16-12-2010 : Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Primaria Municipiului Arad are in vedere intocmirea in cursul anului 2011 a unui proiect de reabilitare a semnalizarii de orientare in municipiul Arad.
Serviciul Informare Cetateni
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 3419 din data: 25-11-2010 pusa de Botea Adriana : · Buna seara,imi cer scuze ca indraznesc sa va scriu din nou,am mai trimis un mesaj prin care ma interesam de aplicarea ord 58,mesajul meu a fost validat cu numarul 3400 dar actualizarea a fost facuta pana la 3377.Vreau sa stiu daca voi primi un raspuns sau nu.Va multumesc!
|
Raspuns din data de 29-11-2010 : Stimata doamna,
Va aducem la cunostinta faptul ca sesizarea cu nr. 3400/11.11.2010 a fost repartizata spre solutionare serviciului de specialitate din cadrul Primariei Municipiului Arad, raspunsul urmand a va fi comunicat in cadrul termenului legal de 30 de zile. Avand in vedere domiciliul dumneavoastra, va recomandam sa va adresati si Primariei Municipiului Constanta, pentru lamurirea situatiei dumneavoastra.
Serviciul Informare Cetateni
|
Sus
|
|
|
|